EPERIA Shopping Mall pridá k súčasným takmer sto prevádzkam na ploche
22-tisíc štvorcových metrov v druhej etape ďalších 25 jednotiek s
rozlohou 11-tisíc štvorcových metrov na troch podlažiach. V zábavnej
časti pribudne KINO STAR s piatimi sálami v modernom boutique koncepte,
fitnescentrum a detský kútik. Možnosti stravovania spestria ďalšie
moderné koncepty vo food courte a samostatná reštaurácia siete Burger
King s drive-in službou.
Bohatý výber módnych značiek rozšíri ponuka poľskej skupiny LPP, ktorej
obchody Reserved, Mohito, Cropp, House a Sinsay zaberú 5 400 štvorcových
metrov. „Rozhodnutie poľského módneho giganta LPP umiestniť
najmodernejšie koncepty obchodov v druhej etape EPERIE si nesmierne
vážime a vítame. Nastavenie EPERIE od začiatku jasne hovorilo, že bude
novou módnou adresou mesta Prešov a prešovského regiónu. Spolu s LPP,
ktorá sa za 25 rokov vypracovala na jedného z top módnych hráčov Európy a
Stredného Východu, sa EPERIA bezkonkurenčne stane tým správnym miestom
pre milovníkov módy,“ hovorí Peter Píš, vedúci oddelenia leasingu JTRE.
„
Vzhľadom na to, že sme obyvateľom Prešova a okolia chceli
odprezentovať čo najširší sortiment, hľadali sme obchodné centrum s
takou ponukou plôch, ktorá bude zodpovedať stratégiám našich značiek.
Sme radi, že práve EPERIA splnila naše požiadavky, keďže ide o moderné
regionálne nákupné centrum s dobrým umiestnením, dostupnosťou a
rozširujúcou sa ponukou služieb. Veríme, že po otvorení našich prevádzok
budú návštevníci EPERIE milo prekvapení šírkou nášho sortimentu,“ uviedol
Patrik Čanecký,
konateľ spoločnosti LPP Slovakia, ktorá prevádzkuje 59 predajní v
nákupných centrách po celom Slovensku. LPP pôsobí na 30 trhoch s
reťazcom viac ako 1 700 obchodov s celkovou plochou presahujúcou jeden
milión štvorcových metrov.
Nákupné centrum EPERIA Shopping Mall umiestnené na sídlisku Sekčov v
hlavnej obchodnej zóne Prešova s predajňami Asko, Hornbach, Lidl,
Kaufland, Fachmarktcentrum či Möbelix obsluhuje vďaka výbornej
dostupnosti verejnou aj osobnou dopravou spádovú oblasť zahŕňajúcu
330-tisíc obyvateľov. V rámci druhej etapy pribudne zastávka mestskej
hromadnej dopravy priamo pri EPERII a lepší prístup z Rusínskej cesty.
Pribudne aj vyše 200 parkovacích miest, veľká väčšina v podzemnej
garáži. Celkovo tak budú mať zákazníci k dispozícii takmer 800 stojísk.
„
Návštevnosť EPERIE ako aj obrat nájomcov od otvorenia vytrvale
rastú. Priemerná denná návštevnosť v súčasnosti dosahuje 14-tisíc ľudí a
po otvorení druhej etapy očakávame jej ďalší nárast. Počas programu k
druhým narodeninám do centra zavítalo viac ako 32-tisíc návštevníkov, čo
je nový rekord. Tieto čísla potvrdzujú správne nastavenie atraktívneho
mixu obchodov, služieb, zábavy, gastro prevádzok a pestrej ponuky
kultúrnych a spoločenských podujatí,“ zhrnul výkonný riaditeľ JTRE
Pavel Pelikán.
Úspech prvej etapy EPERIE viedol k rozhodnutiu vlastníka začať s prípravou realizácie rozšírenia nákupného centra. „
Sme
presvedčení, že dizajn a kvalita EPERIE, ktorá získala viacero
lokálnych a medzinárodných ocenení, a tiež mix faktorov nevyhnutných pre
úspech regionálnych obchodných centier ako dopravná dostupnosť, počet
ponúkaných parkovacích miest a možnosti v rýchlo sa rozvíjajúcej
obchodnej zóne v dotyku centra, brali do úvahy aj noví nájomcovia druhej
etapy,“ vysvetľuje
Vladimír Salkovič, predseda
predstavenstva VSV Consulting, a.s., vlastníka centra, ktorého
100-percentným akcionárom je realitný fond NÁŠ PRVÝ REALITNÝ o.p.f. –
PRVÁ PENZIJNÁ SPRÁVCOVSKÁ SPOLOČNOSŤ POŠTOVEJ BANKY, správ. spol., a. s.
EPERIA Shopping Mall
Moderné regionálne nákupné centrum postavil developer JTRE už v
existujúcej obchodnej zóne na prešovskom sídlisku Sekčov. Nová módna
adresa s celkovou investíciou 50 miliónov eur otvorila brány 24.
novembra 2017. Nadčasová a moderná architektúra nákupného centra
pochádza z dielne architektonického tímu DKLN. Projekt získal ocenenie
za vysokú kvalitu realizácie od Zväzu stavebných podnikateľov Slovenska
na 23. ročníku celoštátnej verejnej súťaže STAVBA ROKA 2017. Ako prvému
nákupnému centru na Slovensku a len šiestemu na svete mu bol udelený
prestížny ekologický certifikát BREEAM Excellent v najaktuálnejšej
schéme BREEAM International New Construction 2016.
EPERIA priniesla do Prešova renomované módne značky ako napríklad
H&M, C&A, Lindex, New Yorker, A3 sport, Exi Sport či CCC.
Nechýba nový koncept potravín Fresh Supermarket, pobočky Slovenskej
pošty, telekomunikačných operátorov Telekom, Orange a O2, finančné
služby Slovenskej sporiteľne, Tatra banky či mBank a ďalšie služby.
Miesto tu majú aj kaviarne a rôzne gastro prevádzky, medzi inými Café
Dias, kubánsky bar La Cubanita, Sedliacky dvor alebo nový reštauračný
koncept Šariš pub. Dominantu EPERIE tvorí centrálne námestie otvorené
cez dve podlažia, ktoré poskytuje priestor pre kultúrne a verejné
podujatia, aktivity pre deti a ďalšie atrakcie pre voľný čas. Zákazníkom
je k dispozícii vnútorné parkovisko s kapacitou 199 miest a vonkajšie s
369 miestami. EPERIA myslí aj na cyklistov a vyznávačov moderného
mestského životného štýlu a je bezbariérová. Bezplatná wifi je
samozrejmosťou. Otváracie hodiny sú každý deň od 9. do 21. hod.
1. etapa:
93 prevádzok
21 970 m2
568 parkovacích miest
2. etapa:
25 prevádzok
11 000 m2
205 parkovacích miest